loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 596 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

ترانه سرا : محمد کاظمی
آهنگساز : محمد علیزاده
تنظیم کننده : شهاب اکبری

Am           Dm             Am             Dm                                         

ازم دوری اما دلت با منه ... ازت دورم اما دلم روشنه

Am      Gm    -    Am   -   Dm                 A#                     F                                  

تو چشمای تو عکس چشمامه و ... تو چشمای من عکس چشمای تو

Am             Dm               Am                  Dm                                    

تو این لحظه هایی که دورم ازت ... همه خاطره هامونو خط به خط

Am    Gm  -    Am  - Dm              A#                   F                                     

دوباره تو ذهنم نگاه میکنم ... دارم اسمتو هی صدا میکنم

Gm         Am                       Dm              Am                                   

کی گفته از عشق تو دست میکشم ... دارم با خیالت نفس میکشم

Am        Gm                 Am               Gm                                     

چه حس عجیبی چه آرامشی ... تو هم با خیالم نفس میکشی

Gm              Am                  Gm                  Am                                   

میدونم تو هم مثل من دلخوری ... تو هم مثل من بغضتو میخوری

Am                      Gm             Am                Dm                                  

نگاهت پراز حرفو درد دله ... ولی خوب تموم میشه این فاصله

Gm              Am                Gm              Am                                     

دوباره مثل اون روزای قدیم ... که با هم تو بارون قدم میزدیم

    Gm                Am                 Dm                                      

از احساس همدیگه حظ میکنیم ... زمینو زمانو عوض میکنیم

[Dm - C - A# - Am - Dm  -  Dm - C - A# - Am - C  -  F - A# - Gm - A# - Am] 2

 

کی گفته از عشق تو ...

 F  -  Am  - A#   -  C - A#7                                                         

ازم دوری اما دلت با منه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 1,437
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,032
  • بازدید ماه : 5,648
  • بازدید سال : 21,979
  • بازدید کلی : 664,847
  • کدهای اختصاصی