loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 818 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

ترانه سرا : سروش دادخواه
آهنگساز : شادمهر عقیلی
تنظیم کننده : شادمهر عقیلی

[Cm - G#  -  A#m  -  Cm  -  Fm  - Cm - Fm  -  A#m  -  Cm  -  Fm]

Cm        Fm                       A#m                         Cm                           Fm                                              

درگير روياي توام ، منو دوباره خواب کن ... دنيا اگه تنهام گذاشت ، تو منو انتخاب کن

Cm      G#                       A#m                        Cm                              Fm                                              

دلت از آرزوي من ، انگار بي خبر نبود ... حتي تو تصميماي من ، چشمات بي اثر نبود

Cm           Fm                  A#m                                Cm                                      Fm                                      

خواستم بهت چیزی نگم ، تا با چشام خواهش کنم ... درارو بستم روت تا ، احساس آرامش كنم

Cm               G#                     A#m                             Cm                            Fm                                          

باور نميكنم ولي ، انگار غرور من شكست ... اگه دلت ميخواد بري ، اصرار من بي فايده ست

[Cm - G#  -  A#m  -  Cm  -  Fm  - Cm - Fm  -  A#m  -  Cm  -  Fm]

Cm        Fm                   A#m                           Cm                                  Fm                                           

هر کاری میکنه دلم ، تا بغضمو پنهون کنه ... چی میتونه فکر تو رو ، از سر من بیرون کنه

Cm        G#                 A#m                         Cm                                   Fm                                             

یا داغ رو دلم بذار ، یا که از عشقت کم نکن ... تمامِ تو سهم منه ، به کم قانعم نکن

 

خواستم بهت چیزی نگم ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 94
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 241
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,474
  • بازدید ماه : 6,090
  • بازدید سال : 22,421
  • بازدید کلی : 665,289
  • کدهای اختصاصی