loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 683 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

C#          D  E           D                   F#m                                  C#                   

اين حق من نبود شكستي عهدتو ... گفتي نميبري كجا بردي دلو كجا بردي دلو

C#         D   E          D                     F#m                             C#                     

ساكت شدم ولي رضايتي نبود ... دردو غمم زياد شكايتي نبود شكايتي نبود

C#                    D            A     E       F#m       C#                   D          A      E      F#m     

من مبتلا به تو ، تو در فكر فريب اين حق من نبود ... ميترسم از فريب از سايه ي غريب اين حق من نبود

C#           D Bm                   F#m             E   C#            D                         

من كه به پاي تو نشسته ام ولي ... شكستي قلبمو گفتي مسافري

C#        D  Bm                F#m             E  C#             D                           

اين حق من نبود تو اين شهر غريب ... اسير تو بشم با نيرنگو فريب

C#                    D            A     E       F#m       C#                   D          A      E      F#m     

من مبتلا به تو ، تو در فكر فريب اين حق من نبود ... ميترسم از فريب از سايه ي غريب اين حق من نبود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 105
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 299
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 456
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,689
  • بازدید ماه : 6,305
  • بازدید سال : 22,636
  • بازدید کلی : 665,504
  • کدهای اختصاصی