loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 816 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

Bm           Am               C          D          Bm                 D           C           Em             

دارم یخ میزنم کم کم تو این سرمای بی وقفه ... همه جا برفه این روزا ولی دستات مثل سقفه

Em               Bm                  C                D             Bm           D          C          Em         

دارم یخ میزنم کم کم به آغوشت برم گردون ... نخواه چشمامو خیس از اشک نذار گم شم تو این بارون

Em     Bm          C            D            Bm               C        Am             C               

نذار باور کنم نیستی نمیشه باورش سخته ... همیشه اولش خوبه همیشه آخرش سخته

Em          Bm         C             D             Bm                C        Am            C              

نخواه باور کنم نیستی نمیشه باورش سخته ... همیشه اولش خوبه همیشه آخرش سخته

Bm                                                      Em                 

دیگه کار از کار گذشت منم با حرفات خوشم ... ولی چشمات میگفتن که کم کم باید بارو بست

Bm                                                       Em       

از وقت رفتنت چشام هر شب غرق اشکمه ... اگه اینه عشق اگه اینه آخرش اگه از اول فقط این بود باورت

Bm                                                                      Em  

اگه هرچیزی خوردت کرد رفت اگه مشکلات رو بهت کردن ... من بیشتر شکستمو رفتنت میده بیشتر شکنجم

                                                                    Em                                    

نامه هاتو حفظم من ... همه خاطراتو دیگه حس کردم

Em                                                                         Bm                                 

نذار غرور کاری کنه گذشت نکنیم ... بیا برگرد مانع ها رو بشکن پس

Em        Am         Em        Am                 C     Em                 C     Em                    

همیشه اولش عشقه همیشه اولش خوبه ... کجای جاده جا موندی دلم بدجوری آشوبه

Em     Am              Em           Am        D              Am    Bm                 C               

نمیدونی چه دلتنگم نمیدونی چه بی تابم ... به رویا دلخوشم هرشب به امیدِ تو میخوابم

Em        Bm - C       Am                                                      

نمیدونی نمیدونی چه بی تابم

 

نخواه باور کنم نیستی ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 67
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,393
  • بازدید ماه : 6,009
  • بازدید سال : 22,340
  • بازدید کلی : 665,208
  • کدهای اختصاصی