loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 1212 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

ريتم : 2/4

Am    A#        C  Gm    Am          A#    Am      A#            C  A#      C        Dm             

 

عشق منو پس نزني  به قلب من دست نزني ... جايي كه داره تو دلت   به پاي هوس نزني

Am    A#      C Gm  Am      A#   Am    A#       C A#     C     Dm                        

ياد منو گم نكني اسير مردم نكني ... مجنونتو توروخدا   سر در گم نكني

Am      A#              C Am     A#     C    Gm      Am       A#  Am        A#     C               

منو نذاري بي خبر     بيام بگن رفتي سفر ... خدا نياره بشنوم   از عشق من كردي حذر

 

Am    A#        C  Gm    Am          A#    Am      A#            C  A#      C        Dm             

عشق منو پس نزني  به قلب من دست نزني ... جايي كه داره تو دلت   به پاي هوس نزني

Am    A#      C Gm  Am      A#   Am    A#       C A#     C     Dm                        

ياد منو گم نكني اسير مردم نكني ... مجنونتو توروخدا   سر در گم نكني

 

Am     A#            C  Gm      Am    A#    Am    A#         C  A#      C        Dm              

از تو دلت كنده نشم عاشق بازنده نشم ... آبرو دارم پيش دل   يه وقتي شرمنده نشم

Am     A#         C Gm       Am     A#    Am   A#           C A#    C        Dm                 

اشک منو در نیاری رو عهدمون پا نذاري ... حیثیت عشق منو    حراج چشمات نذاري

Am       A#           C  Am      A#      C    Gm    Am        A#  Am  A#        C                

مهرمو از دل نگيري كه از دل من نميري ... فقط براي دلخوشي بگو كه بي من ميميري

 

Am     A#            C  Gm      Am    A#    Am    A#         C  A#      C        Dm              

از تو دلت كنده نشم عاشق بازنده نشم ... آبرو دارم پيش دل   يه وقتي شرمنده نشم

Am       A#           C  Gm     Am     A#   Am     A#         C A#     C       Dm                

مهرمو از دل نگيري كه از دل من نميري ... فقط براي دلخوشي بگو كه بي من ميميري

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 111
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 249
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 349
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,582
  • بازدید ماه : 6,198
  • بازدید سال : 22,529
  • بازدید کلی : 665,397
  • کدهای اختصاصی