loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 4421 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

ریتم:۴/۴

Em              F         Em                F             Em            Am        Em            Am

من فکر چشمای توام     تو بیخیال قلب من          با من بمون تنها نرو       قید همه چی رو نزن

Em                 F           Em               F            Em               Am         Em         Am

دیگه فکر نمیکنم            که یه روزی بر میگردی      به چه قیمتی منو         به خودت وابسته کردی

Em                              F                                 G                         Am

انقدر غمم زیاده             که دارم میسوزم اینجا      ولی تو خیالتم نیست   که دارم میمیرم اینجا

Em                             F                                  G                         Am

قلب من آروم نمیشه      از روزی که رفتی بی من    دیگه برگشتی نداره     میدونم دلگیری از من 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 106
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 294
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 442
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,675
  • بازدید ماه : 6,291
  • بازدید سال : 22,622
  • بازدید کلی : 665,490
  • کدهای اختصاصی