loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 2295 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

ريتم : 4/4

 

C#m   Bm              D      C#m                F#m                            C#m   

من فقط عاشق اينم حرف قلبتو بدونم ... الكي بگم  جدا شيم تو بگي كه نميتونم

C#m        Bm        D       C#m                          F#m                            C#m   

من فقط عاشق اينم بگي از همه بيزاري ... دو سه روز پيدام نشه تا ببينم چه حالي داري

C#m     Bm         D   C#m         F#m          E      F#m        E             

(من فقط عاشق اينم عمري از خدا بگيرم ... انقدر زنده بمونم تا بجاي تو بميرم) 2

C#m   Bm         D   C#m                        F#m                           C#m   

من فقط عاشق اينم روزايي كه  با تو تنهام ... كارو بار  زندگيمو بذارم براي فردام

C#m    Bm            D             C#m                F#m                              C#m   

من فقط عاشق اينم وقتي از همه كلافم ... بشينم يه گوشه ي دنج موهاي تو رو ببافم

C#m     Bm              D        E              C#m    Bm             D              E         

عاشق اون لحظه ام كه پشت پنجره بشينم ... حواست به من نباشه دزدكي تو رو ببينم

C#m     Bm         D   C#m         F#m          E      F#m        E             

(من فقط عاشق اينم عمري از خدا بگيرم ... انقدر زنده بمونم تا بجاي تو بميرم) 2

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 89
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 187
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,420
  • بازدید ماه : 6,036
  • بازدید سال : 22,367
  • بازدید کلی : 665,235
  • کدهای اختصاصی