loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 1463 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

آهنگ : یاد من

خواننده : مهدی احمدوند

ریتم : 2/4 راک

 

Bm     C           Bm   C                   Bm(F2)   C                Bm

 

چرا  دوباره یاد من کردی  یادمه اون دمه آخر حتی نگاهمم نکردی

 

Bm     C      Bm     C                     Bm  C                Bm

 

دیدی به حرفم رسیدی  که گفتم خودت میری خودتم برمیگردی

 

Bm  C                 Bm C               Bm

 

مگه من به تو بد کردم  مگه جاتو پر کردم

 

Bm       C                 Bm   C        Bm

 

دلیل این جدایــــی رو بگو تا شاید برگردم

 

Bm          C               Bm  C         Bm

 

فدای اون مرامت  که منو ساده رها کردی

 

Bm      C      Bm             C                Bm

 

بگو گناهم چی بــود  که دل و راتو سوا کردی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 305
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 2,354
  • بازدید سال : 14,433
  • بازدید کلی : 657,301
  • کدهای اختصاصی