loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 352 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

ترانه سرا : بابک جهانبخش و پیام هوشمند
آهنگساز : بابک جهانبخش
تنظیم کننده : بابک جهانبخش

2 [C  -  A#m  -  Fm]

C                      A#m                        Cm                                  Fm             

دلم سوخت واسه احساسی که پای تو هدر کردم ... دلم سوخت که تو بودیو اما با تنهایی سر کردم

A#m        G#              C#           D#             Cm  - A#m-C#               D#              Fm          

دلم سوخت واسه قلبی که عاشقونه دست تو دادم ... واسه عمری که سوزوندیم ولی باز نرفتی از یادم

A#m   Cm - C# - D#                                                      

دلم سوخت   ...   دلم سوخت

Fm                   Cm           C# -  D#-A#m             Cm  - C# -D#      Fm                     

ای دل دیگه تنها باشو بسوز ... دیگه چشمو به در ندوز ... آخه اون دیگه پیشت نمیاد

Fm                   Cm              C#   -    G#-A#m         Cm    -   C# -D#       Fm                

رفتش دیگه فکر چشاش نباش ... دنبال خنده هاش نباش ... اون دلش دیگه تو رو نمیخواد

[Fm   -  Cm   - C# - D# - A#m   -  Cm - C# - D#  -  Fm]

[Fm   -  Cm   - C# - G# - A#m   -  Cm - C# - D#  -  Fm]

Cm     A#m             C#       D#       Cm      Fm          Cm       Fm                           

توی خوابو خیالم هنوز دستاتو میگیرم ... میدونم که نمیای ولی من برات میمیرم

Cm    A#m          C#           D#            Cm       Fm       Cm           Fm                        

همه احساسو قلبم تو دستای تو گیره ... میخوام رها شم از تو عشقت از دلم نمیره

Cm      Fm                                                                    

عشقت از دلم نمیره

 

دلم سوخت واسه قلبی ...

Fm               Cm           C#  -   D# -A#m           Cm   -   C#  - D#       Fm                   

ای دل دیدی تنهات گذاشتو رفت ... توی غمهات گذاشتو رفت ... آره دوست نداشتو رفت

Fm           Cm           C# - G#-A#m         Cm-C#   -    D#     Fm                          

رفتش اما عکساش کنارمه ... فقط تنهــــایی یارمه ... ببین توی صدام غمه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 105
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 291
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 437
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,670
  • بازدید ماه : 6,286
  • بازدید سال : 22,617
  • بازدید کلی : 665,485
  • کدهای اختصاصی