loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 327 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (0)

ترانه سرا : محسن شیرالی
آهنگساز : انوشیروان تقوی
تنظیم کننده : انوشیروان تقوی
میکس و مسترینگ : انوشیروان تقوی

[Dbm - Abm - Gbm - Dbm]

Abm                 Gbm                        Abm                        Dbm  

مهم نیست که چرا امروز رسیدم به فروپاشی ... من آرومم با دردی که فقط تو باعثش باشی

Abm                        Gbm                          Abm                     E   

مهم اینه که میبینم تبِ این عشق نخوابیده ... هنوز هر چیزی که میگم علاقمو نشون میده

Gbm                      B                  Abm                      Dbm  

بهت گفتم خودم رو از تو بی خبر نمیذارم ... ببین امروز چقدر با تو رفیقِ مشترک دارم

Gbm                 B                     Abm                          A   

با اینکه واسه تو دارم همه چیزمو میبازم ... تو این شرایطم از تو دارم اسطوره میسازم

Dbm   -   B   -  A            Abm  

تو این شرایطم از تو دارم اسطوره میسازم

[Dbm - Abm - Gbm - Dbm] 2

Ab Absus4                      Gbm                             B                   Dbm  

دیگه اصلا تو فکرِ اینکه من الان کجام نیستم ... با زخمت زندگی کردم به فکرِ التیام نیستم

Ab    Gbm6               Gbm                         Abm                          A  

مهم اینه تو یه شهریم تو رو دارم هرچند کم ... واسه بو کردنت میتونم از نزدیکیات رد شم

 

بهت گفتم خودم رو از تو بی خبر نمیذارم ...

[Dbm - Abm - Gbm - Dbm] 2

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 97
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 198
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,431
  • بازدید ماه : 6,047
  • بازدید سال : 22,378
  • بازدید کلی : 665,246
  • کدهای اختصاصی