loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 475 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

ترانه سرا : زهرا عاملی
ملودی : مهدی یراحی
تنظیم کننده : سیروان خسروی
میکس و مسترینگ : سیروان خسروی

[Dm  -  C  -  A#  -  Gm  -  A]

Am                F                     A#       C            Dm         C        Dm                     

تو لحن خنده هات احساس غم نبود ... من عاشقت شدم ، دست خودم نبود

A             G    F               C              Dm       C    F               C                     

این خونه روشنه ، اما چراغی نیست ... دنیام عوض شده ، این اتفاقی نیست

Dm               Am    C               A#-D  -  Dm           Am   C                A#              

(احساس من به تو ، مابین حرفام نیست ... هرچی بهت میگم ، اونی که میخوام نیست) 2

Am              A#                     Gm                       Dm                        

ما مثل هم هستیم ، من عاشقو دیوونم ... منم شبیه تو ، پابندِ این خونم

A             G    F                 C              Dm       C    F               C                    

این خونه روشنه ، اما چراغی نیست ... من عاشقت شدم ، این اتفاقی نیست

 

احساس من به تو ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 106
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 228
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 314
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,547
  • بازدید ماه : 6,163
  • بازدید سال : 22,494
  • بازدید کلی : 665,362
  • کدهای اختصاصی