loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 443 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

F#m                     G                          A                                Bm

تازه عادت كرده بودم كه تو تنهايي بمونم .... ولي وقتي تو رو ديدم ديگه گفتم نمي تونم

F#m                           G                          A                              G     

تازه عادت كرده بودم كه باشم تنهاي تنها ... تا كه ديدمت دلم گفت تويي اون عشق تو رويا

Bm                      A                    Em                          G      

تازه عادت كرده بودم ، تازه عادت كرده بودم ... هه هه هه هه هه هه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 181
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 3,715
  • بازدید سال : 20,046
  • بازدید کلی : 662,914
  • کدهای اختصاصی