loading...
...:GuitarKurd:..:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتار کورد:....
Saro-X بازدید : 568 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

Fm                  F#       Fm               F#              Fm                                                       

دلم بشكنه حرفي نيست حقيقت رو ازت ميخوام ... بهم راحت بگو ميري حالا كه سرده روياهام

Fm                               G#                                F#                   A#m                                                   

نميدونم كجا بود كه دلت رو دادي دست اون ... خودت خورشيد شدي بي من منم دلتنگي بارون

Fm                           G#                       F#                 A#m                                                           

يه وقت فكر منم كن كه دلم داغون داغونه ... تو ميري عاقبت با اون كه دستام خالي ميمونه

A#m     Fm   F#                         G#                         D#m                             F#                                                

دلم بشكنه حرفي نيست فقط كاش لايقت باشه ... ميرم از قلب تو بيرون كه عشقش تو دلت جا شه

Fm                 F#            Fm           F#             Fm                                                

دلم بشكنه حرفي نيست اگه تو يارو همراشي ... ولي ميشد بمونيو كمي هم عاشقم باشي

 

نميدونم كجا بود كه ...

Fm           G#     D#m                                  F                          A#m                                                  

همه فكرش شده چشمات گاهي دستاتو ميگيره ... يه وقت تنهاش نذاري كه مثل من ميشه ميميره

 

دلم بشكنه حرفي نيست ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.....:بــــانــک آکورد و ملـــودی هــا:.....:گیتـــــــار کــــــورد:....... ....:آرشیو آکوردهای ایرانی و خارجی :.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظـــر شمــا کدام خواننده پر طرفدارتر است؟(جوانان)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 285
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 237
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 1,518
  • باردید دیروز : 223
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,113
  • بازدید ماه : 5,729
  • بازدید سال : 22,060
  • بازدید کلی : 664,928
  • کدهای اختصاصی